Зміст 3-4
Балахтар В.В. Соціально-психологічні особливості самореалізації як професійно-особистісного новоутворення становлення особистості фахівців з соціальної роботи 5–15
Білоконь І.В. Соціальні настановлення як психологічний компонент особистості 16–27
Бугайова Н.М. Маніпуляції свідомістю у кіберпросторі: смертельні ігри 28–38
Бунас А.А., Черних О.А. Специфіка параметру контролю як одного з компонентів життєстійкості в процесі самореалізації студентів-психологів 39–50
Вернік О.Л. Передумови дослідження проблеми середовища в розвитку особистості у працях українських психологів кінця ХХ – початку ХХІ століть 50–60
Володарська Н.Д. Життєві перспективи у формуванні «образу – Я» особистості у кризових ситуаціях 61–70
Гейко Є.В. Цілісність особистості з афективними розладами у вимірі системного підходу 71–84
Коваль І.А. Забезпечення ефективної взаємодії лікаря з пацієнтом 85–97
Когут О.О. Теоретичний аналіз психологічних складових визначення правдивих показань у процесі проведення слідчих дій 98–105
Кондес Т.В. Психологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетенцій в системі підготовки спеціалістів соціономічного профілю 106–114
Мельник О.А. Історичні передумови формування і розвитку київської академічної психології 115–123
Мироненко О.С. Психологічні чинники формування «Я-концепції» особистості 124–133
Пенькова О.І. Розвиток самовдосконалення особистості у соціальному середовищі 134–141
Подшивайлов Ф. М. Психологічна характеристика типів особистості за показником мотивації досягнення 142–162
Радул І.Г. Депресивність як психологічний феномен 163–172
Савіна М.І. Процес інтеграції маскулінності/фемінності: запорука особистісної гармонії 173–184
Сердюк Л.З., Завірюха В.В. Позитивна психотерапія в сприянні психологічному благополуччю особистості 185–193
Спицька Л.В. Проблема психічного здоровʼя особистості та її афективних розладів: соціально-психологічний вимір 194–203
Турбан В.В. Проблема становлення поняття «особистість» в українській психології другої половини ХІХ – початку ХХІ століть 204–215
Черних Л.А. Типи соціальної адаптованості старших дошкільників з особливими потребами 215–225
Широких А. О. Життєве проектування як психологічна категорія 226–238
Яворська-Вєтрова І.В. Самоставлення та смисложиттєві орієнтації студентської молоді: аналіз емпіричного дослідження 239–248
Маценко В.Ф. Психологічні особливості становлення свідомості людини 248–256
Павлюк М.М. Психологічні умови розвитку самостійності майбутнього фахівця 257–271
Павлюк М.М., Архіпенко Н.М., Куницька О.О, Байрака Л.В. Психологічні особливості внутрішньо-особистісних конфліктів студентів 272–280
Соловей Я.Г. Роль особистісних цінностей у становленні музично обдарованої особистості 281–290
Мамчур І.В. Соціально-психологічні особливості формування самопізнання старшокласників в умовах навчально-ігрової діяльності 291–304
Романовська Л.І. Психологічні принципи організації ресурсозберігаючого соціального простору 305–313
Склярук А. В. Структурно-функціональна модель соціалізації дитини в проблемній сім’ї: теоретичне осмислення 314–324
Старовойт І.Й. Теоретико-методологічні основи наукової творчості 325–335
Турбан В.В. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військово- службовцями, учасниками бойових дій в центрах соціальних служб: етичний аспект 336-345
Українець Л.П. Проблема самообмеження молоді у координатах сучасних парадигм 346–353
Чегі Т.Т. Підготовка фахівців системи органів правоохоронної діяльності: особливості та специфіка 354–362
Шевченко О.Т. Чинники розвитку резільєнтності у майбутніх медичних сестер в процесі фахової підготовки 363-372
Шамич О.М. Особистісний потенціал життєстійкості паралімпійців 372-381
Гуд Г.О. Негативні переживання дітей молодшого щкільного віку: психодіагностичний контекст досліджень 381-393
Палько Т.В. Технологічне забезпечення розвитку професійної рефлексії вчителів-слухачів курсів післядипломної педагогічної освіти 393-404
Яцина О.Ф. Структура і логіка дослідження практик шлюбно-сімейного партнерства і батьківства 404-418
Блискун О.О. Соціальний простір і соціальні комунікації в аспекті проблеми реінтеграції 418-432
Турбан В.В. Етико-психологічні виміри хореографічної обдарованості 433-443
Лич О.М. Eмпіричне дослідження екзистенціальної ситуації осіб похилого віку у зв’язку з проявами життєстійкості 443-458
Іванцанич В.В. Cтресостійкість учнівської молоді як науково-практична проблема 458-469
Онопрієнко-Капустіна Н.В. Мотиваційні фактори самоефективності майбутніх спеціалістів соціальної служби (англ.) 470-480
Бегеза Л.Є. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності лікаря 481-488
Волченко Є.Є. Конфліктологічна компетентність медичного працівника в сучасному соціумі: до постановки проблеми 489-495
Чиханцова О.А. Особистісні ресурси як чинник розвитку життєстійкості особистості 496-503
Гоян І.М. Провідні компоненти та механізми самоорганізації молоді в умовах суспільних змін 504-508
Родченкова І.В. Психологічні особливості смисложиттєвих орієнтацій працівників сфери управління 509-516
Френкель С. Соціально-психологічні особливості інфікованих осіб зрілого віку 517-522
Рудий-Трипольський В.О. Системно-інтегративний підхід до формування та розвитку професійної компетентності фахівців медичної галузі 523-536
Андросович К.А. Соціально-психологічний аналіз інтернет-середовища як засобу соціалізації обдарованої учнівської молоді 537-549
Лукашов О.О. Модель процесу розвитку соціальної відповідальності особистості 550-557
Боярин Л.В. Соціально-психологічні умови розвитку соціальної компетентності молоді у трансформаційному соціумі 558-568