Зміст 3-5
Музика О.Л. Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості 6-19
Біла І.М. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства 20-31
Володарська Н.Д. Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід 32-38
Дубчак Г.М. Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект 39-47
Євченко І.М., Маслюк А.М. Вплив християнських цінностей на особистісний розвиток підлітків 48-56
Клименко І.В. Взаємозв’язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів-майбутніх правоохоронців 57-66
Корольов Д.К. Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості 67-79
Костіна Т.О. Проблема об’єктивності людського пізнання: наукове та псевдонаукове знання 80-86
Мазяр О.В. Проблема обдарованості: субособистісний підхід 87-94
Марчук К.А. Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка «Із секретів поетичної творчості») 95-100
Музика О.О. Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості 101-110
Никончук Н.О., Загурська І.С. До проблеми співробітництва молодших школярів 111-120
Пенькова О.І. Цінності самовдосконалення – важлива умова самореалізації особистості у сімейній взаємодії 121-128
Подофєй С.О. Дослідження самооцінки підлітків, хворих на діабет 129-136
Поклад І.М. Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості 137-144
Портницька Н.Ф. Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія 145-152
Романюк Л.В. Соціально-психологічні фактори та механізми становлення цінностей особистості раннього дорослого віку 153-163
Сердюк Л.З., Шамич О.М. Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації 164-173
Ставицький Г.А. Психологічний супровід розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці 174-181
Чиханцова О.А. Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії 182-187
Швець Д.В. Копінг-поведінка майбутніх правоохоронців у контексті прогностичної компетентності 188-197
Яворська-Вєтрова І.В. Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект 198-206
Бень Н.В. Когнітивно-поведінкова терапія як інструмент розвитку здібностей людини в ситуації пошуку роботи 207-216
Гречуха І.А. Суб’єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу 217-227
Гончарук О.В. Здібності як адаптаційний ресурс жінок із психічними розладами 228-241
Джеджея В.Б. чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору 242-248
Загурська Е.В. Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д.М. Овсянико-Куликовського 249-258
Лахтадир О.В. Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових у студентів-майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту 259-267
Процик Л.С. Використання механізмів психологічного захисту старшими підлітками: гендерні особливості 268-275
Срібна О.В. Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки 276-285
Ходос О.С. Визначення ефективності корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця 286-293
Чайка Г.В. Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях 294-304
Шелестова О.В. Особливості впливу розладів адаптації на особистісні особливості та психоемоційну сферу військовослужбовців різних форм служби 305-315