Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2017, Том. VІ, Психологія обдарованості, Вип. 13

Титул

Зміст 3-5

Музика О.Л. Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості 6-19

Біла І.М. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства 20-31

Володарська Н.Д. Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід 32-38

Дубчак Г.М. Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект 39-47

Євченко І.М., Маслюк А.М. Вплив християнських цінностей на особистісний розвиток підлітків 48-56

Клименко І.В. Взаємозв’язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів-майбутніх правоохоронців 57-66

Корольов Д.К. Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості 67-79

Костіна Т.О. Проблема об’єктивності людського пізнання: наукове та псевдонаукове знання 80-86

Мазяр О.В. Проблема обдарованості: субособистісний підхід 87-94

Марчук К.А. Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка «Із секретів поетичної творчості») 95-100

Музика О.О. Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості 101-110

Никончук Н.О., Загурська І.С. До проблеми співробітництва молодших школярів 111-120

Пенькова О.І. Цінності самовдосконалення – важлива умова самореалізації особистості у сімейній взаємодії 121-128

Подофєй С.О. Дослідження самооцінки підлітків, хворих на діабет 129-136

Поклад І.М. Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості 137-144

Портницька Н.Ф. Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія 145-152

Романюк Л.В. Соціально-психологічні фактори та механізми становлення цінностей особистості раннього дорослого віку 153-163

Сердюк Л.З., Шамич О.М. Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації 164-173

Ставицький Г.А. Психологічний супровід розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці 174-181

Чиханцова О.А. Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії 182-187

Швець Д.В. Копінг-поведінка майбутніх правоохоронців у контексті прогностичної компетентності 188-197

Яворська-Вєтрова І.В. Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект 198-206

Бень Н.В. Когнітивно-поведінкова терапія як інструмент розвитку здібностей людини в ситуації пошуку роботи 207-216

Гречуха І.А. Суб’єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу 217-227

Гончарук О.В. Здібності як адаптаційний ресурс жінок із психічними розладами 228-241

Джеджея В.Б. чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору 242-248

Загурська Е.В. Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д.М. Овсянико-Куликовського 249-258

Лахтадир О.В. Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових у студентів-майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту 259-267

Процик Л.С. Використання механізмів психологічного захисту старшими підлітками: гендерні особливості 268-275

Срібна О.В. Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки 276-285

Ходос О.С. Визначення ефективності корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця 286-293

Чайка Г.В. Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях 294-304

Шелестова О.В. Особливості впливу розладів адаптації на особистісні особливості та психоемоційну сферу військовослужбовців різних форм служби 305-315