Актуальні проблеми психології. – Том. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Випуск 15 – 2015

Титул

Зміст 281-283

Болотнікова І.В. Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок 3-13

Вус В.І. Соціальне здоров’я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського 13-23

Гуменюк Г.В. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення 23-33

Дзвоник Г.П. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів 33-42

Дубчак Г.М. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій 43-50

Завадська Т.В. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності 51-60

Кокун О.М. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи 60-71

Корніяка О.М. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи 71-82

Кравчук С.М. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен 82-92

Кружева Т.В. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців 92-105

Лазуренко О.О. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря 106-114

Лотоцька-Голуб Л. Л. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів 114-123

Макаренко О. М., Андрейчева А.О. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу 123-132

Макаренко О.М., Ходос О.С. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі 133-139

Малхазов О. Р., Осипенко С.П. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності 139-166

Панасенко Н.М. Особливості професійного самоздійснення хірурга 166-175

Панасенко Н.М., Войтович М.В. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти 176-183

Петренко І.В. Дослідження процесу діалогічної партиціпації у просторі освіти 183-190

Поладко Г.О. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією 190-200

Притула О.А. Мотивація до досягнення успіху та мотивація до уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менджерів 201-208

Савченко Т.Л. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників 209-216

Серьогін Ю.В. Виклик часу: Основні напрямки військового виховання молоді в Україні 217-223

Хміляр О.Ф., Черевичний С.В. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки 224-232

Ходос О.С. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби 232-241

Цавалюк Т.О. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження 242-249

Чайка Г.В. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп’ютерних ігор 249-260

Чудакова О.М. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники 260-267