Зміст 281-283
Болотнікова І.В. Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок 3-13
Вус В.І. Соціальне здоров’я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського 13-23
Гуменюк Г.В. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення 23-33
Дзвоник Г.П. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів 33-42
Дубчак Г.М. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій 43-50
Завадська Т.В. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності 51-60
Кокун О.М. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи 60-71
Корніяка О.М. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи 71-82
Кравчук С.М. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен 82-92
Кружева Т.В. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців 92-105
Лазуренко О.О. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря 106-114
Лотоцька-Голуб Л. Л. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів 114-123
Макаренко О. М., Андрейчева А.О. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу 123-132
Макаренко О.М., Ходос О.С. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі 133-139
Малхазов О. Р., Осипенко С.П. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності 139-166
Панасенко Н.М. Особливості професійного самоздійснення хірурга 166-175
Панасенко Н.М., Войтович М.В. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти 176-183
Петренко І.В. Дослідження процесу діалогічної партиціпації у просторі освіти 183-190
Поладко Г.О. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією 190-200
Притула О.А. Мотивація до досягнення успіху та мотивація до уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менджерів 201-208
Савченко Т.Л. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників 209-216
Серьогін Ю.В. Виклик часу: Основні напрямки військового виховання молоді в Україні 217-223
Хміляр О.Ф., Черевичний С.В. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки 224-232
Ходос О.С. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби 232-241
Цавалюк Т.О. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження 242-249
Чайка Г.В. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп’ютерних ігор 249-260
Чудакова О.М. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники 260-267