Зміст 3
Аматьєва О.П. Використання елементів методу моделювання у мовленевому розвитку дітей дошкільного віку 4-12
Байєр О. М. Морально-ціннісний розвиток особистості дошкільника в освітньому просторі дошкільного навчального закладу 12
Василенко О. О. Теоретичний аналіз проблеми навчання дітей дошкільного віку іноземній мові 19
Горбатих В. В. Роль гуманних почуттів у становленні емоційно-ціннісного ставлення дошкільника до себе 27
Гурковська Т. Л. Особливості ціннісної сфери педагогів-дошкільників 35
Демченко М. О. Стилі сімейного виховання та аналіз деструктивної поведінки дітей 45
Завязун Т. В. Дослідження особливостей розвитку мовлення дошкільників з труднощами комунікації у творчій грі 59
Захожа К. М. Традиції та культура у колискових піснях Іспанії 71
Іванова Т. М. Формування гуманних відносин старших дошкільників: теоретичний аспект 81
Ікуніна 3.1. Особливості стосунків у сім'ях з дітьми молодшого шкільного віку 91
Каплунова К. А. Розвиваючий потенціал творчої гри дітей старшого дошкільного віку 99
Карабаєва І.І. Вивчення ставлення дітей старшого дошкільного віку до навколишнього світу 111
Карасьова К. В. Актуалізація ціннісних орієнтирів старших дошкільників у їх реальних та ігрових стосунках 123
Кондратець І. В. Роль самооцінки у формуванні рефлексивної культури педагогів та вихованців дошкільних навчальних закладах 132
Ладивір С. О. Ціннісні джерела „золотого віку" 140
Ладивір С. О., Пастушенко Л. М. Родинні джерела духовності 156
Левшунова К. В. Рухова активність в системі психічного благополуччя дошкільника 168
Мельник І. С. До проблеми дослідження емоційно-ціннісного ставлення дошкільників до творчості 178
Метелюк В. І. Полі культурний розвиток особистості 187
Пасічник А. В. Етичні уявлення дітей старшого дошкільного віку: результати емпіричного дослідження 198
Піроженко Т. О. Становлення ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку в сучасному соціокультурному середовищі 212
Пісарєва О. В. Виявлення первинних ціннісних орієнтацій в спілкуванні з однолітками 224
Романюк К. О. Досвід формування міжетичної толерантності дітей старшого дошкільного віку в США 232
Савченко Ю. Ю. Становлення психологічної статті дошкільника в умовах батьківсько-дитячих стосунків 244
Соловйова Л. І. Дослідження індивідуальних характеристик проявів вольової поведінки старших дошкільників 254
Товкач І. Є. Інтегрований вплив ігрової та мовленнєвої діяльності на формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку 268
Токарева Л. Д. Формування ціннісних орієнтацій як чинник моральності дошкільників сучасному соціопросторі 280
Хартман О. Ю. Особливості поглядів батьків щодо розподілу відповідальності за розвиток дитини дошкільного віку 298
Цибуляк Н.Ю. Теоретичні засади дослідження професійно важливих якостей вихователів дошкільних навчальних закладів 307-318