Зміст 3-5
Абрамов В. В. Часова орієнтація особистості як чинник інтерпретації стресової ситуації та вибору копінг стратегій 6-16
Акімов С. К. Особливості впливу інтернет-адикції на ціннісні орієнтації особистості у контексті часової перспективи 16-23
Алмаші С. І. Проблема дослідження психічної напруженості в діяльності педагога 24-31
Аршава І. О. Історична еволюція антиципаційних функцій у соціально-психологічній структурі діяльності нотаріуса 31-37
Батраченко І. Г., Мозгова Т. Ю. Метод імовірнісного диференціалу та його можливості щодо дослідження суб'єктивних моделей майбутнього 37-44
Березова Л. В. Розв'язування студентами конструктивно-технічних задач 44-51
Бік К. В. Толерантність-інтолерантність в соціальному та інтелектуальному контекстах (рос.) 52-56
Бикова О. М. Види комплексу неповноцінності та особливості їх прояву (рос.) 56-63
Васюк К. М. Методологічні проблеми досліджень в українській психологічній науці 64-71
Войнівська О. О. Теоретико-методологічний аналіз релігійного розвитку особистості (рос.) 71-80
Волошко Н. І. Психологічні вправи для розвитку усвідомлення взаємозв'язку стану власного здоров'я і способу життя 80-88
Вороніна К. О. Сучасні теорії творчості 88-95
Гаража М. В. Когнітивний компонент професійної придатності водіїв автомобільного транспорту (рос.) 95-103
Гончаренко Н. В. Психологічні особливості діагностики страхів у молодших школярів 103-113
Дзюба Т. М. Психотравмуюча ситуація в життєдіяльності людини: зміст, особливості, наслідки 113-120
Євдокімова О. О. Критерії продуктивності психологічного супроводу викладачів вищої технічної школи 120-127
Єльчанінова Т. М. Особливості взаємозв'язку емоційного інтелекту з лідерською обдарованістю студентської молоді 127-134
Іванченко А. О. Пізнавальні стремління і креативність як створююча динамічна направленість особистості (рос.) 134-142
Кириченко В. В. Стратегіальні відмінності становлення особистісної ідентичності працівників у процесі адаптації до професійної діяльності 142-149
Кияшко Д. Ю. До проблеми психологічних чинників страхів особистості в юнацькому віці 149-158
Колтунович Т. А. Особистісні детермінанти виникнення професійного вигорання у вихователів дитячих навчальних закладів 158-170
Коропецька О. М. Саморегуляція як усвідомлений процес реалізації особистісного потенціалу 170-177
Кутєпова-Бредун В. Ю. Роль адаптивності у діяльності музикантів-професіоналів 178-184
Лах К. О. Дослідження специфіки психологічного захисту та копінг-поведінки при різному ступені вираженості обсесивно-компульсивної симптоматики 184-190
Литвинчук Л. М. Особливості корекційного впливу музикотерапії 191-197
Мазяр В. М. Емпіричне дослідження стану сформованості мислення сучасних підлітків 197-205
Максимов М. В. Сприймання музики як творчість слухача 205-211
Мальцева М. В. Детермінанти міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку 211-218
Мітлош А. В. Індивідуально-психологічні відмінності журналістів різних жанрів професійної діяльності 218-224
Моргунова Н. С. Психологічні особливості адаптації до навчання у внз студентів з різним рівнем саморегуляції 225-232
Мукій Т. В. Поняття рефлексії в сучасній психології та гуманітарних науках 232-240
Охременко О. Р., Онисько О. О. Актуальні проблеми "я" в сучасній психології 240-246
Перепечіна Н. М. Психологічна адаптація особистості як об'єкт наукового дослідження 246-252
Плохіх В. В. Психічні стани як чинник організації процесу часової регуляції діяльності людини 252-259
Посухова В. Г. Статеві та регіональні відмінності агресивних проявів особистості юнацького віку в залежності від типу населеного пункту 260-267
Рождественський Ю. Т. Ідея самопізнання у психологічній спадщині К. Саковича 267-275
Сторож О. В. Складові творчої соціалізації особистості 275-282
Терещенко М. В. Дослідження емоційної складової образу сім'ї дошкільників 282-291
Токарева Н. М. Розвиток рефлексивного мислення як передумова особистісного становлення підлітка 291-299
Федосова Л. О. Нейропсихологічні особливості вищих психічних функцій у жінок з галюцинаторно-маячними розладами 299-306
Федотова Т. В. Креативна складова художньої творчості: теоретичні аспекти вивчення 306-312
Щербатюк Б. А. Особливості статеворольової ідентифікації як чинника професійного самовизначення особистості 312-319
Наші автори 320-323