Зміст 3-6
Біла І. М. Як слово в серці відгукнеться…(рос.) 8-13
Кіричевська Е. В. Поезія - стратегія релігійного мислення 13-19
Марковець Л. М. Поетична творчість психолога. "Контрапункт". Impression (рос.) 19-28
Міщиха Л. П. Слово про учителя 28-30
Рибалка В. В. Слово про наставника, творця, громадянина 30-33
Третяк Т. М. Творче сприймання інформації 34-38
Моляко В. О. Так що ж таке сприймання світу? (запрошення до дискусії) (рос.) 39-44
Бабаєва Ю. Д., Сабадош П.О. Обдарованість та цінності підлітків (рос). 45-54
Бедлінський О. І., Бедлінський В. О. Роль аналогії в розвитку мислення 54-61
Біла І. М. Індивідуальні особливості сприймання, їх роль у конструюванні реальності 62-68
Ваганова Н. А. Розвиток естетичного художнього сприймання в дошкільному віці 68-76
Воронюк І. В. Психологічні аспекти реалізації моделей креативної взаємодії і розвитку особистості у програмних системах дистанційного навчання 76-88
Горбунова В. В. Міжсуб'єктні взаємини як ціннісно-рольова співтворчість 88-96
Гохман І. О. Психологічні особливості розвитку візуально-мисленнєвої діяльності у студентів-фізиків 96-102
Грек О. М. Вплив комп'ютерного навчання на розвиток візуальної креативності у молодших школярів 102-108
Гудінова І. Л. Вивчення психологічних особливостей відображення життєвого досвіду у блогах 109-118
Гулько Ю. А. Прояви розуміння у дітей в ранньому віці (рос.) 118-129
Гуцол С. Ю. Проблема артикуляції феномену міфу в контексті психологічної герменевтики (рос.) 129-136
Добровольська Н. А. Психодіагностика мотивації педагогічної діяльності в структурі обдарованості вчителя фізичного виховання 136-143
Дригус М. Т. Проблема становлення творчої особистості в ретроспективному аспекті (рос.) 143-148
Ільченко І. С., Байда С. П. Психологічна готовність до шлюбного життя: теоретичний аспект 148-155
Карпенко В. В. Психологічне дослідження впливу установок на розв'язання юридичних задач 155-163
Карпенко Н. А. Розуміння як процес розв'язування творчої задачі 164-173
Кіричевська Е. В. Понятійно-категоріальний аналіз проблеми дослідження психологічного аспекту творчого сприймання релігійної інформації 174-181
Климчук В. О. Стратегії і тактики соціального конструювання мотиваційного дискурсу 181-188
Кокарєва М. В. Теоретичні основи дослідження проявів творчості при сприйманні рекламної інформації в юнацькому віці 188-195
Костюченко О. В. Перцептивна репрезентація образу світу у вербальній продукції студентів 195-203
Крилова-Грек Ю. М. Творчий підхід у розв'язанні конфліктних ситуацій 203-209
Крукеницька О. Я. Вияв творчої активності особистості у професійній діяльності 210-216
Кудрявцев В. Т. Розвиток творчих здібностей та естетичне виховання дошкільників (рос.) 216-228
Кущ О. С. Словесна творчість як форма розвитку мислення особистості старшокласників 229-234
Латиш Н. М. Особливості конструктивного мислення молодших школярів за умов обмеження в часі 234-242
Мазілов В. О. Дослідження творчого мислення в гештальтпсихології: передісторія (рос.) 242-250
Мазяр О. В. Концептуальні паралелі вирішення проблеми обдарованості у працях І.О. Сікорського та В.О. Моляко 250-257
Малихіна О. Є. Визначення критеріїв успішності літературно-творчої діяльності молодших школярів 257-262
Міщиха Л. П. Психологічні детермінанти реалізації творчого потенціалу особистості у період геронтогенезу 262-271
Мойсеєнко Л. А., Мойсеєнко Н. М. Формування творчого мислення студентів як основа успішної праці майбутнього лікаря 271-278
Моляко В.О. "Вуличний" вектор сприймання в поетичному фольклорі (рос.) 278-296
Москаленко В. В. Особливості уявлень студентів про соціально успішну людину 296-306
Навоєва Н. І. Експериментальні дослідження мислення 306-317
Найдьонова Л. М. Рефлексивна ємність середовища спілкування як метакогнітивний чинник імпліцитної соціальної самоповаги 317-328
Новікова О. В. Розвиток творчого мислення студентів-психологів 329-337
Панченко О. А. Реабілітація та абілітація творчих особистостей 338-344
П'янкова Г. В. Діагностичні методики оцінки рівня комунікативних умінь підлітків середнього шкільного віку 344-350
Симоненко С. М., Хуан Їн Психологічні особливості розвитку візуального мислення в умовах музичної діяльності у студентів-піаністів та вокалістів 350-358
Суслова І. В. Розвиток духовності дітей старшого дошкільного віку шляхом формування духовних цінностей 358-365
Траверсе Т. М. Політичне мислення як форма суспільного пізнання 366-372
Третяк Т. М. Особливості та тенденції сприймання учнями актуальної технічної інформації при розв'язуванні конструктивно-технічних задач 372-381
Тунік О. Є., Ніколаєва Г. А. Структура особистості та ефективність роботи педагога системи додаткової освіти (рос.) 381-386
Федько О. О. Тренінг формування організаційних здібностей у майбутніх фахівців економічного профілю 386-393
Філенко І. О. Креативність як психологічний інваріант професійного становлення особистості 393-403
Хомуленко Т. Б., Волошинська Л. В. Психосоматичні феномени творчого процесу 403-408
Череповська Н. І. Медіаперцептивна комунікація: ресурси перегляду візуальних медіа текстів 408-417
Чугаєва Н. Ю. Деякі особливості педагогічної творчості у контексті сприяння освітній соціалізації студентів 417-424
Щербатюк Б. А. Творчість Карла Роджерса в альтернативних контекстах оцінювання (рос.) 425-431
Якимчук Б. А. Психологічні особливості розвитку творчого мислення підлітків 431-438
Якимчук Б. А., Гуртовенко Н. В. Психологічні особливості готовності до професійної самореалізації майбутніх педагогів 438-444
Якимчук І. П. Вплив мотивації на процес і результати мислення в підлітковому віці 445-453
50 років в психології. Інтерв'ю з В.О. Моляко 454-465
Наші автори 466-471