Зміст 3-5
Моляко В. О. Ретро та футуроракурси проблеми творчого сприймання 6-9
Акімов C. К. Зв'язок інтернет-аддиктивної поведінки з творчою активністю студентів (рос.) 10-17
Бабаєва Ю. Д., Варварічева Я. І., Мазанова В. С. Творча криза: функції та особливості переживання (рос.) 17-25
Біла І. М. Динаміка розвитку творчого конструювання у дошкільному віці 25-36
Ваганова Н. А. Оптимізація сприймання і розуміння дітьми нової інформації 37-43
Волженцева І. В. Вивчення індивідуально-особистісних особливостей студентів гуманітарних і технічних спеціальностей (рос.) 43-50
Демчук О. А. Творчість як шлях подолання набутої безпорадності 50-57
Добрянський О. А. Розвиток когнітивного та операційно-процесуального компонентів психологічної готовності слідчих до професійної діяльності в екстремальних умовах 58-64
Заболотна В. О. Психологічні методи управління змінами у розвитку організаційної культури 64-70
Засєкін А. А. Методологія культурно-історичної теорії у дослідженні особистості в умовах віртуального спілкування 70-77
Кіричевська Е. В. Психологія православної поетичної творчості (на основі поетичних творів В. О. Моляко) (рос.) 77-86
Ковальчук Т. Г. Тренінг розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов: розробка тренінгу та його впровадження у практику 86-97
Кононенко С. В. Шляхи, критерії та показники формування правової свідомості майбутніх юристів 97-103
Кривопишина О. А. Експериментальне дослідження вікових періодів розвитку літературно обдарованих особистостей 104-110
Крукеницька О. Я. Проблема вивчення емоційних типів особистості в контексті розвитку її творчого мислення 110-118
Латиш Н. М. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами соціальної інформації 118-128
Легун о. М. Сенс життя з погляду радянської, російської та вітчизняної психології 128-134
Майстренко Т. М. Рівні ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання 135-142
Медведева Н. В. Аналіз дослідження творчого сприймання 143-151
Мільченко л. О. Розуміння умови задачі в процесі конструювання художнього образу зачіски 151-158
Міщиха Л. П. Творче безсмертя особистості 158-164
Мойсеєнко Л. А. Психологічні аспекти активізації процесу апробації при розв'язанні творчих математичних задач 164-174
Москаленко В. В. Гра як фактор розвитку творчої обдарованості особистості 175-180
Новицька О. В. Деякі особливості становлення особистості музиканта-виконавця 180-189
Олефір В. О. Вплив інтелектуального потенціалу на вибір особистістю копінг-поведінки 190-195
Онисько О. О. Вплив соціальної напруженості на віктимізацію особистості 196-202
Поліщук В. М. Основні ознаки позитивного симптомокомплексу переживань вікових криз 203-209
Польшин О. К. Теоретико-методологічні й практичні підходи до розробки цілісної системи саморегуляції діяльності й стану методом полімодальних інструментальних зворотних зв'язків 210-217
Радчук Г. К. Герменевтичні аспекти сучасного освітнього середовища 217-222
Субота М. В. Психологічна проблема активізації музичного сприймання дітьми дошкільного віку 223-229
Тичина І. М. Професійна переорієнтація як чинник особистісного розвитку випускників вишів 229-236
Тополов Є. В. Регресійний аналіз діагностичних показників різних рівнів генези професійної агресивності особистості 236-243
Третяк Т. М. Методичні засоби розвитку готовності старшокласників до творчого сприймання нової технічної інформації засобами КАРУСу 243-255
Тунік О. Є., Хуснулова В. Ю. Структура особистості артистів балету (рос.) 255-262
Чернобровкін В. М., Богачова Н. О. Особливості розвитку залежності від електронних засобів масової комунікації в юнацькому віці 262-270
Чернобровкіна В. А. Феномен внутрішньої свободи та його зв'язок з системою его-захисту особистості 270-278
Чигир О. М. Подружжя - шлюб - сім'я: зв'язок та відмінності понять 278-284
Чугаєва Н. Ю. Успішна соціалізація студентів внз як основна мета діяльності педагога-наставника 284-291
Щербатюк Б. А. Відповідальність як ознака соціальної зрілості особистості 291-297
Ящук Ж. М. Переживання екстремальної екзистенції як головного фактору впливу на психологічний стан людини 298-304
Наші автори 305-307