Зміст 3-5
Атаманчук Н.М. Інноваційні технології в сфері екологічної освіти в ЗВО 6
Бруннер Є.Ю. Класифікація властивостей уваги, пов’язаних з її порушеннями, розладами й патологіями 21
Віденєєв І.О., Большакова А.М., Перевозна Т.О., Харцій О.М. Індивідуально-психологічні особливості особистості, як фактор придатності особи до служби в ОВС 42
Власенко С.Б. Образ фізичного Я особистості. Історичний аспект проблеми 55
Гриньова Н.В. Зв'язок захисних механізмів психіки з самооцінкою суб’єкта 71
Грись А.М. Імпульсивність як чинник девіантної поведінки 85
Дідик Н.Ф. Особливості організації групової психологічної роботи з дружинами військовослужбовців: від соціальної потреби до індивідуального запиту 100
Дідух М.М. Дослідження стресових ситуацій професійної діяльності слідчих Національної поліції України 121
Євтушенко В.І. Поєднання особистісного та діяльнісного підходів у формуванні індивідуального стилю професійної діяльності поліцейського 139
Заіка В.М., Моргун В.Ф. Особливості прояву тривожності та фрустраційних реакцій студентів в умовах екзаменаційного стресу. 158
Ілляшенко Т.Д. Формування психолого-педагогічної компетентності батьків, які виховують дитину з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги 173
Куріцина А.В., Оверчук В.А. Теоретичні підходи до визначення психологічного змісту феномену прокрастинації 208
Лукашенко М.Ю. Особливості психологічної підготовки співробітників ОВС та спеціальних підрозділів до екстремальних умов діяльності 224
Максим О.В. Емпатійна поведінка вчителя як запорука професійного успіху 240
Максим О.В., Рябовол Т.А. Особливості часової перспективи підлітків та її вплив на розвиток смисложиттєвих орієнтацій 258
Максимов М.В., Кубанцева Н.В., Чаусова Р.Б. Умови підвищення ефективності формування правосвідомості підлітків 274
Місенг Д.В. Дослідження зв’язків між ціннісними орієнтаціями та стилем життя особистості 288
Михайлишин У.Б., Шмідзен І.Ю. Теоретичний аналіз проблеми взаємозв’язку девіантної поведінки та креативності 307
Мураненко К.Ю. Психологічна характеристика адміністративних правопорушень, що вчиняються неповнолітніми 320
Павлюк М.М. Психологічні механізми функціонування самодостатньої особистості 334
Перегончук Н.В. Модель психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх психологів 364
Перепелюк Т.Д., Куделя І.С. Психологічні особливості професійного вигорання вчителя середньої школи 381
Перепелюк Т.Д., Антонюк А.О. Вплив типів темпераменту вчителів на рівень успішності учнів 395
Піковець Н.В. Дослідження впливу рівня психічного вигоряння на самоефективність у професійній діяльності викладача закладу вищої освіти 411
Пухно С.В. Емоційна спрямованість майбутніх педагогів як психологічна проблема 423
Рябовол Т.А. Відображення прогнозування майбутнього на різних рівнях організації особистості 437
Терещук А.Д. Проблема розвитку особистості з афективними розладами 452
Філоненко Л.А. Теоретичні аспекти дослідження мотиваційної сфери як чинника девіантної поведінки неповнолітніх в умовах соціальних перетворень 467
Чайка Г.В. Особистісна автономія та прив’язаність до інших у дорослому віці (за матеріалами зарубіжних дослідників) 484
Шамич О.М. Програма психологічного супроводу особистісного зростання паралімпійців 501
Щербина-Прилука В.М. Розвиток рефлексії у неповнолітніх осіб з девіантною поведінкою за допомогою наративних практик 515