Зміст 3-5
Богдан Л. М. Психологічна готовність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери 5-14
Грись А. М., Голубнюк В. О. Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків 15-26
Ліщина Н. В. Емоційна спрямованість осіб, що переживають особистісну кризу 27-37
Литвинчук Л. М. Проблема анозогнозії наркологічних хворих як фактор виявлення закономірностей процесів реабілітації та ресоціалізації 38-49
Максимов М. В. Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації 50-60
Максимова Н. Ю. Соціально-психологічні аспекти реалізації пробаційних програм 61-69
Манілов І. Ф. Теоретичні основи психотерапевтичної конфронтаційної сугестії: когнітивна психотерапія (рос.) 70-81
Мельниченко Л. М. Соціально-психологічна реабілітація дітей із зони АТО засобами арт-терапії 81-90
Мельничук О. Б. Актуальні питання формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до надання первинної психологічної допомоги кризовим клієнтам 91-99
Некіз Т. А. Потенціал психодрами у вирішенні конфліктів у студенському віці 100-108
Павлюк М. М. Суб’єктність у контексті самостійності особистості 109-119
Попелюшко Р. П. Фактори формування посттравматичних стресових розладів у комбатантів 120-129
Раєвська Я. М. Соціально-психологічний супровід соціальних сиріт 130-139
Рябовол Т. А., Комарицька К. Д. Дослідження особливостей актуальних страхів сучасних підлітків 140-151
Соловей Я. Г. Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості 152-160
Старков Д. Ю. Формування мотивації до терапії у хімічно залежних осіб 160-181
Терещук А. Д. Афективна поведінка особистості в контексті сучасних психологічних досліджень 181-192
Ткач Б. М. Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки 193-204
Травенко О. С. Психологічні механізми емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки 205-214
Чайка Г. В. Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття «Я» в працях українських і зарубіжних дослідників 215-226
Щербина-Прилука В. М. Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації 227-235
Ярошко П. М. Розвиток особистісної ідентифікації девіантних підлітків в процесі соціально-психологічної діяльності спортивного підліткового клубу з настільного тенісу 236-245
Відомості про авторів (англ.) 246-247