Зміст 3-6
Абдуллаєва І. Б. Персональні чинники розвитку самоефективності підприємців сфери торгівлі 7-17
Александров Д. О. Загальнотеоретичні засади дослідження особистості працівника ОВС в контексті діяльнісного підходу психології 17-25
Алексєєва Т. В. Психологічна характеристика освітнього середовища як чинника розвитку відповідальності майбутнього фахівця 26-37
Барашева Д. Е. Психологическое значение валидности связи четырех сторон идентичности личности 37-48
Бегеза Л. Є. Теоретична модель адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах 48-55
Бондаренко Л. О. Феномен соціальних уявлень у сучасній психології 55-63
Бочелюк В. В. Особливості підготовки майбутніх психологів до роботи з віктимними підлітками 63-70
Вахнован М. М. Особливості реалізації процесу мислення у мовленні 71-79
Власова-Чмерук О. Дослідження конкурентних стосунків в контактній групі методами теорії ігор 79-87
Волженцева И. В. Изучение динамики психических состояний студентов в процессе учебной деятельности 88-98
Добренко І. А. Соціально-психологічні детермінанти генерації ідей підприємницької діяльності 98-110
Дробот О. В. Психосемантична теорія свідомості у вітчизняній психології як основа психосемантичного дослідження 110-120
Дьоміна Г. А. Розвиток емоційної стійкості майбутнього практичного психолога 120-129
Жиляк Н. В. Особливості підходів до трактування м'язових рухів та їх відчуттів як ланки, що поєднує психічне і фізичне 129-138
Зеленін В. В. Життєві сценарії як передумова формування стратегій професійної самоактуалізації музикантів-виконавців 138-156
Злагодух В. В. Методологічні засади дослідження професійної відповідальності пілотів цивільної авіації 156-165
Івашкевич Е. З. Соціальний інтелект особистості та його складові в структурі загального інтелекту 165-175
Камінська О. В. Психологічні механізми формування інтернет-адикції 175-184
Кириченко Р. В. Особливості розвитку креативності майбутніх педагогів 185-193
Клибанівська Т. М. Генеза поняття психічних станів особистості як психологічна проблема 193-205
Клименко Н. Г. Головні драйвери та сценарні процеси як чинники формування життєвих сценаріїв сучасних жінок 205-219
Кондратенко Л. О., Манилова Л. М. Динаміка змін основних показників когнітивного розвитку дітей за останні 25 років (1989-2013) 219-229
Кордунова Н. О. Мультифакторна структура інтелекту молоді 230-241
Корнієнко І. О. Проблеми розуміння поняття "стратегії життя особистості" 241-252
Котова Ю. В. Визначальне значення особливостей людини-оператора в системологічних аспектах створення сучасних інформаційно-управляючих систем 252-263
Крюкова О. В. Технологія психолого-педагогічного супроводу соціального розвитку особистості у ранньому юнацькому віці 264-277
Кулаков Р. С. Психологічні особливості функціонального взаємозв'язку самооцінки та рівня домагань у формуванні та розвитку особистості 277-287
Курилас Н. В. Вплив економічної кризи на виникнення особистісних деформацій у студентської молоді 287-299
Лукомська С. О., Ножкін А. В. Зв'язок особливостей професійної ідентичності і синдрому емоційного вигорання у лікарів-стоматологів 299-308
Лясковська І. Л. Ефективність психологічної корекції негативних проявів кризи середнього віку 308-317
Мар'яненко Л. В. Сприятливі і несприятливі умови розвитку особистісної самодетермінації учнів у процесі навчання 318-331
Мельничук Т. І. Особливості адаптації дітей у сім'ї усиновителів 331-340
Мул С. А. Аналіз комунікативно-організаційних схильностей офіцера-прикордонника до діяльності 341-348
Науменко Н. О., Клименко I. C. Особливості самосвідомості дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю 348-356
Піроженко Т., Карасьова К., Соловйова Л. Ціннісні орієнтації дитини: тенденції розвитку 356-369
Потапчук Л. В. Роль професійної мотивації у діяльності сучасного вчителя 369-378
Ригель О. В. Аналіз цінностей сучасної молоді 378-388
Романенко О. В. Формування навичок експериментування у студентів-психологів 388-397
Рудяк І. В. Самооцінка жінок-правоохоронців на різних етапах професіогенезу 397-405
Сизко Г. І. Психологічні особливості взаємодії педагогів з дітьми з психофізичними порушеннями в умовах інклюзивної освіти 405-414
Станішевська Ж. Ю. Історико-психологічний аналіз явища внутрішньої психологічної міграції на прикладі польської спільноти в смт. Довбиш 414-426
Станішевський М. І. Історичні та психологічні особливості формування прихильності Польського населення, що проживало на Житомирщині, до соціалістичних форм суспільних відносин у 20-30 роки ХХ століття 426-440
Странніков А. Психологічна війна. Роль міфологізації та символьного мислення 440-449
Слободяник Н. В. Психологічні особливості самодетермінації особистості в умовах розвитку сучасного суспільства 450-459
Сущинська Т. С. Типи образу "Я" дитини старшого дошкільного віку 459-466
Тарасенко Н. В. Аналіз стану дослідженості проблеми віктимізації сучасної молоді 466-477
Терлецька Ю. М. Психічна депривація – порушення нормального функціонування людської психіки 477-486
Турбан В. В. Проблема егоцентризму в етико-моральному розвитку особистості 486-496
Філіпович В. М. Розвиток інтелектуальної компетентності особистості в навчальній діяльності 497-505
Харченко Д. М. Депресія як патогенний фактор психосоматичних розладів 505-514
Чабан Д. Б. Особливості економічної свідомості студентів у період їх професіоналізації 514-525
Чалова Н. О. Дисфункціональні сім'ї: поняття та особливості їх створення 525-539
Чанцева-Коваленко О. М. Психологічні особливості конфліктів у системі родинних відносин "батьки-діти" 540-548
Черкаський А. В. Психологічна культура керівників як чинник успішності ухвалення управлінських рішень 548-556
Чудакова О. М. Психологічні особливості та умови становлення творчої особистості молодшого школяра 556-572
Чухраєва Г. В. Психологічне здоров'я та професійна діяльність співробітників органів внутрішніх справ 572-579
Шамлян К. М. Вольова організація особистості як диференційно-психологічна проблема 579-588
Шаркова С. Ф. Про питання поліпшення якості викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах 588-596
Шатирко Л. О., Кашинцева О. Ю. Психологічні та психотерапевтичні методики: аспекти авторського права 596-608
Шебанова В. І. Нервова булімія як поглиблення процесу розвитку нервової анорексії 608-618
Янковчук М. М. Принципи використання освітніх моделей та стратегій для навчання соціально обдарованих підлітків 618-627
Гейко Є. В. Психологічні особливості становлення цілісності та псевдоцілісності особистості у підлітковому віці 627-636
Гельбак А. М. Основні протиріччя як джерело розвитку особистості у підлітковому віці 636-645
Горова О. О. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як чинник самореалізації майбутніх архітекторів та будівельників 645-654
Грановська О. Я. Поняття "суб'єктивного сприйняття часу" як складова психічного світу особистості 655-664
Кіраль А. Й. Психологічні детермінанти правомірної та делінквентної поведінки підлітків 665-673
Коваль І. А. Ефективність застосування психотерапії у лікуванні соматичних хворих з супутніми психічними розладами 673-682
Комар Т. Психологічні чинники професійної зрілості сучасного фахівця 682-692
Міляєва В. Р. Формування цілеспрямованої активності студентів на основі базисних переконань (за результатами діагностики студентів социономічного типу професій) 692-701
Нестерук Н. О. Статево обумовлені особливості поведінкових проявів особистості студентів 702-709
Павлюх В. В. Особливості дослідження професійної ідентичності у майбутніх практичних психологів 710-720
Чегі Т. Т. Інтернет – залежність: як соціально-психологічна проблема 720-728
Чеботова Я. В. Креативність як один із чинників психологічної готовності до діяльності дизайнера 729-736