Зміст 117-118
Баранюк Н.І. Методики для дослідження організаційної культури персоналу правоохоронних органів 3-7
Дзюба Т.М. Концептуальні моделі професійного здоров’я особистості 8-14
Карамушка Л.М., Терещенко К.В., Креденцер О.В., Лагодзінська В.І., Ковальчук О.С., Івкін В.М. Зв’язок негативних психічних станів персоналу з компонентами та індексом організаційної культури освітніх організацій 14-22
Карамушка Л.М., Шевченко А.М. Психологічні чинники та умови забезпечення психологічного здоров’я менеджерів освітніх організацій 22-29
Клочко А.О. Теоретичні аспекти дослідження стилю управління в керівників освітніх організацій 29-33
Коновалова О.В. Актуальні проблеми формування професійної мотивації студентів торговельно-економічного коледжу 33-38
Терещенко К.В. Толерантність освітнього персоналу та її зв’язок з організаційною культурою закладів освіти в умовах соціальної напруженості 38-43
Фурс О.Й. Психічна саморегуляція фахівців екстремальних видів діяльності: поняття, зміст, особливості та структура 44-49
Ятчук М.С. Професійно-психологічний тренінг формування психологічної компетентності у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України 50-54
Дембицька Н.М. Особиста власність як корелят сучасної економічної культури 55-58
Зубіашвілі І.К. Профорієнтаційні практики в соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників 59-64
Івкін В.М., Галаган Л.В. Сутність та структура розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів 64-70
Креденцер О.В. Основні напрямки внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях 70-78
Лавренко О.В. Моральність «людини економічної» в уявленнях студентської молоді 78-84
Безверхий О.С. Зв’язок ґендеру та статі з професійними інтересами старшокласників 85-90
Клибанівська Т.М. Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів 90-95
Москальов І.О. Критерії і показники оцінювання рівнів розвиненості практичного мислення організаторів завдань з морально-психологічного забезпечення у військовій частині 95-102
Полякова В.І. Особливості ґендерної толерантності педагогічних працівників з різними типами статеворольової ідентичності 102-107
Пустовий О.М. Соціально-психологічні чинники групової взаємодії військовослужбовців: теоретична модель 108-112
Яковлева Н.Ю. Посттравматичний стресовий розлад у міжнародному форматі DSM-V у людей з вадами слуху в їхньому соціальному житті 112-116