Зміст 438-439
Карамушка Л. М., Лагодзінська В. І., Івкін В. М., Ковальчук О. С. Роль організаційної культури в діяльності сучасних організацій: аналіз основних підходів 225-229
Баранюк Н. І. Психологічні особливості організаційної культури в правоохоронних органах 229-233
Мітічкіна О. О. Рівень та чинники розвитку організаційної культури у студентів вищого навчального закладу 233-237
Філь О. А. Детермінанти організаційної культури сучасних організацій 237-239
Шевченко А. М. Аналіз ефективності тренінгу «Психологічні умови підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів» 240-245
Андрєєва І. А. Роль стратегій в управлінні персоналом різних форм професійної діяльності 246-249
Берднікова О. О. Рівень та чинники розвитку загального показника психологічної готовності персоналу бізнес-структур до роботи в проекті 249-253
Блешмудт П. П. Емпіричне дослідження рівня та чинників розвитку особистісного компонента психологічної готовності персоналу банківських структур до роботи в команді 253-258
Грицук О. В. Проблема синдрому емоційного вигорання вчителів у працях українських дослідників 258-262
Ковровський Ю. Г. Чинники професійного вигорання персоналу Оперативно-рятувальної служби МНС України 262-265
Кот В. Г. Психологічні аспекти професійної самореалізації працівників рекламної сфери з урахуванням специфіки діяльності 265-269
Лебедєва Н. Г. Специфіка діяльності вищих технічних навчальних закладів та необхідність формування відданості персоналу 269-273
Радченко О. Б. Аналіз ефективності тренінгу «Психологічні умови профілактики та подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах» 273-278
Римаренко І. Б. Аналіз потреби персоналу готельно-ресторанного комплексу в психологічній підготовці до ділового спілкування 278-281
Святоха Н. А. Мотивація як складова управлінської діяльності керівника вищого навчального закладу 281-284
Скляренко О. М. Особливості психотренінгової роботи з формування життєтворчих здібностей у персоналу організацій екстремального профілю 284-288
Сняданко І. І. Вплив соціально-економічних чинників на рівень самоефективності студентів різних спеціальностей технічного університету 289-293
Філь О. А. Психологічна готовність керівників до забезпечення розвитку конкурентоздатності освітніх організацій в умовах змін: когнітивна складова 294-300
Хайрулін О. М. Проблема професійного вигорання в умовах професійної діяльності персоналу Державної прикордонної служби України: теорія і практика дослідження 300-305
Хребина С. В. Концепция развития организационной психологии в образовании 306-309
Чернявская И. А. Факторы, методы и программы профессиональной адаптации персонала в транснациональных корпорациях 310-313
Чудакова В. П. Моделі й технологія формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності як чинника конкурентоздатності особистості в швидкозмінних умовах 314-326
Шевченко В. Є. Сучасні проблеми забезпечення професійного здоров’я та психологічної готовності до діяльності персоналу підрозділів сил спеціальних операцій 327-331
Абдуллаєва І. Б. Сімейні чинники формування самоефективності підприємців сфери торгівлі 332-336
Гончаренко Я. В. Основні чинники орієнтації на клієнта в персоналу комерційних організацій 336-339
Ходакевич О. Г. Ефективність тренінгу «Психологічні особливості ставлення студентської молоді до грошей» 340-343
Афанасенко А. А. Деякі соціально-психологічних особливості професійного становлення студентів-аграріїв 344-347
Бондарчук О. І. Соціально-психологічні механізми особистісного розвитку дорослої людини 347-351
Брага Є. О. Соціально-історичний аспект трансформації інституту батьківства 352-357
Вепро К. Ю. Особливості емоційного ставлення матері до дитини 357-360
Додонова О. А. Вплив соціально-психологічних чинників на мотивацію студентів до занять фізичною культурою 361-364
Емішянц О. Б. Вплив рольових очікувань на задоволеність шлюбом 364-368
Єргакова Ю. Г. Дезадаптивна поведінка підлітків в умовах інтернатних навчальних закладів 368-371
Івкін В. М. Моделювання комунікативних ситуацій як фактор інтенсифікації навчання іншомовного спілкування в системі післядипломної освіти 371-375
Камінська О. В. Психологічні засоби профілактики та корекції Інтернет-залежності 375-379
Карамушка В. І. Про критерії сформованості екологічної компетентності особистості 379-382
Качарьян В. С. Психологические особенности формирования жизненных стратегий специалистов по иностранному языку 382-385
Кононенко С. А. Теорії світогляду як психологічного конструкту: порівняльний аналіз та перспективи практичного використання в організаціях 385-391
Краснянская Т. М., Тылец В. Г. Компетентностный ресурс психологической безопасности субъектов медиативного урегулирования конфликта 392-396
Машиністов О. В. Дослідження впливу акцентуацій характеру на схильність до девіантної поведінки в підлітковому віці 396-399
Панченко С. М. Оптимізація самоздійснення дорослих засобами коучингу 400-405
Пастух Л. В. Основні підходи до проблеми сензитивності особистості практичних психологів закладів освіти 405-409
Печерська Г. О. Теоретична модель діагностики та корекції професійних ціннісних орієнтацій учителів 409-414
Савенкова І. І. Система корекційних заходів медико-психологічної реабілітації хворих на психосоматичні захворювання 414-418
Український Я. І., Риндер І. Д. Внутрішні діалоги ідентичності між «я» та «не-я» 418-423
Чайкіна С. В. Особистісні особливості дітей з різним рівнем самооцінки 423-426
Чигирин Т. О. Мотиваційні чинники самопрезентації особистості студентів-психологів 426-430
Summaries 431-437