Зміст 218-219
Карамушка Л. М. Структура організаційної культури: основні напрямки дослідження 3-6
Бондарчук О. І. Самоефективність керівника освітньої організації як психологічна детермінанта розвитку організаційної культури 6-10
Карамушка Л. М., Шевченко А. М. Зміст і структура тренінгу «Психологічна підготовка педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів» 10-17
Креденцер О. В. Теоретичний аналіз типологій організаційної культури 17-21
Мітічкіна О. О. Основні соціально-психологічні характеристики організаційної культури вищих навчальних закладів 21-23
Станіславська М. В. Аналіз основних потреб особистості при виборі організаційної культури як чинника майбутнього місця роботи 23-27
Терещенко К. В. Методи вивчення організаційної культури 28-31
Запорожець Т. О. Психологічна готовність фахівців з управління повітряним рухом як ключовий компонент у зменшенні впливу людського фактора на безпеку авіації 32-36
Карамушка Л. М., Радченко О. Б. Тренінг «Психологічні умови профілактики та подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах»: структура, зміст, основні інтерактивні техніки 36-41
Карамушка Л. М., Філь О. А., Корсакевич В. В. Психологічні проблеми конкуренції та конкурентоздатності викладацького персоналу ВНЗ приватної форми власності 41-52
Киращук Л. Д. Організаційно важливий вимір психологічної компетентності працівників у психології управління 52-56
Малімон Л. Я., Глова І. В. Психологічний аналіз значущості та задоволеності мотивів професійної діяльності державних службовців місцевих органів виконачої влади 56-61
Римаренко І. Б. Розвиток особистісного компонента психологічної готовності персоналу готельно-ресторанного комплексу до ділового спілкування 61-65
Самойленко Д. О. Відданість організації персоналу вугільних підприємств у сучасних соціально-економічних умовах 65-69
Сняданко І. І. Відмінності рівня самоефективності студентів різних спеціальностей бюджетної та комерційної форм навчання в технічному університеті 69-74
Тищенко Т. В. Психологічні детермінанти лояльного ставлення працівника до організації 74-78
Чернишова Є. Р., Бондарчук О. І. Психологічна підготовка науково-педагогічних працівників закладів післядипломної педагогічної освіти до професійної діяльності 79-83
Чернявская И. А. Профессиональная адаптация персонала в организации: сущность, этапы и принципы 83-86
Шулдик А. В. Професіоналізм керівників загальноосвітніх навчальних закладів: рівні та етапи розвитку 86-90
Абдуллаєва І. Б. Аналіз самоефективності підприємців сфери торгівлі 91-95
Гончаренко Я. В. Основні характеристики клієнторієнтованості комерційної організації 95-99
Карамушка Л. М., Ходакевич О. Г. Тренінг «Психологічні особливості ставлення студентів до грошей» 99-104
Філь О. А. Теоретична модель розвитку конкурентоздатності організацій та комплекс психологічних методик «Аналіз розвитку конкурентоздатності організацій» (АРКО) 105-111
Боднарук О. В. Теоретичне та емпіричне дослідження процесу формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів 112-116
Бойко О. В. Індивідуальні особливості розуміння студентами усного й писемного іншомовного тексту 116-120
Боязитова И. В., Боязитова Г. У., Эркенова М. М. Управление развитием структур интегральной индивидуальности подростков с функциональными нарушениями здоровья средствами медико-психолого-педагогического сопровождения 120-125
Брага Є. О. Міжпоколінна трансляція життєвих сценаріїв і образ батька 126-132
Вавілова А. С. Зв’язок акцентуацій характеру з невротичними проявами особистості в ситуації досягнення 132-136
Довгань Н. О. Зміст і складові психологічної готовності вихователів до роботи з обдарованими дітьми 136-140
Емішянц О. Б. Проблеми психологічного консультування 140-145
Загребельна О. О. Особливості вивчення креативності старших дошкільників з особливими потребами за фактором «оригінальність» за методикою Дж. Гілфорда та Є.П. Торренса 145-149
Івкін В. М. Психологічні особливості розвитку іншомовної соціокультурної компетентності слухачів у системі післядипломної освіти 149-154
Козирєва М. В. Дослідження рівня особистісної відповідальності з використанням проективної методики «Близнюк здалеку» та методики РСК (рівень суб’єктивного контролю) 154-159
Колиниченко И. А. Различия в понимании идентичности студентов в ситуации оценки моральных дилемм 159-163
Легун О. М. Сенс життя та професійне самовизначення особистості 163-167
Лукасевич О. А. Суб’єктно-вчинковий вимір процесу досягнення особистісної зрілості 167-171
Мальнєва Н. О. Ознаки та критерії психологічного здоров’я особистості 171-175
Некіпєлова А. І. Психологічні особливості сприймання нетрадиційних видів реклами оптимістами та песимістами 175-179
Огороднійчук М. О. Дослідження архетипу Тіні проективною методикою «Людина під дощем» 180-185
Печерська Г. О. Спецкурс-тренінг як засіб корекції професійних ціннісних орієнтацій учителів у системі післядипломної педагогічної освіти 185-190
Приходько В. М. Вимірювання й оцінювання якості освіти у системі моніторингових досліджень освітньої діяльності загальноосвітніх навчальних закладів як предмет психологічного пізнання 190-197
Риндер І. Д. Внутрішні діалоги ідентичності: досвід емпіричного дослідження 197-202
Савенкова І. І. Підвищення ефективності фізіотерапії шляхом диференціації часових характеристик суб’єктів із соматичними порушеннями 202-206
Цимбал І. В. Особливості сприймання іншомовних наукових текстів у процесі фахової підготовки студентів технічних факультетів 207-211
Summaries 212-217